Τα κυριότερα αντικείμενα που αφορούν την οργανωση λογιστηριων περιγράφονται συνοπτικά στα εξής σημεία:
- Εκπόνηση & παρακολούθηση Επιχειρηματικών Σχεδίων (Business Plan) των επιχειρήσεων,
- Χρηματοοικονομικός Σχεδιασμός & Έλεγχος των εταιρειών,
- Υπηρεσίες Διοικητικής Λογιστικής και Κοστολόγησης (Εσωλογιστική),
- Ίδρυση, συγχώνευση, μετατροπή ή η εξαγορά επιχειρήσεων,
- Ένταξη σε επιδοτούμενα προγράμματα νέων θέσεων εργασίας (Ο.Α.Ε.Δ),
- Ένταξη σε αναπτυξιακά επιδοτούμενα προγράμματα μα σκοπό την μεγιστοποίηση των ρυθμών ανάπτυξης,
- Οργανωση λογιστηριων, με τρόπο που να εξασφαλίζει αφενός μεν την ορθή εφαρμογή της συχνά μεταβαλλόμενης φορολογικής και εργατικής νομοθεσίας, αφετέρου δε την εξαγωγή στοιχείων, σε τακτά χρονικά διαστήματα, που θα οδηγούν σε ακριβή συμπεράσματα, απαραίτητα για τη λήψη αποφάσεων από τη διοίκηση.